Error del mesenger

Cerrado
luis - 17 oct 2008 a las 18:30
 Marcvs - 15 sep 2009 a las 23:31
Hola,
soy luis tengo un problema con el mensseger lo que pasa es que cuando el messenger ya cargo y esta abirto sale un mensaje de enviar y al instante se cierra el mmesenger otro sale rull error al cargar el archivo que puedo hacer alguien sabe ???????????????????????????????
Consulta también:

3 respuestas

tu webaaa no funciona sale = error mierda
0
A mí me funcionó perfectamente:

A solution for WLM9's Error 80070057 Problem
If you're using WLM9 Beta and are having problems signing in due to the Error 80070057 hiccup, here's the solution, courtesy of iMad. You can also read about my own experiences in my blog.

Exit WLM9 completely before carrying out the following:

If you're using Windows XP: Go to C:\Documents and Settings\%Username\Local Settings\Application Data\Microsoft\Windows Live Contacts. Delete all the folders with cryptic numbers and letters, but don't delete the folders with email addresses.

If you're using Windows Vista: Go to C: > Users > User Name > AppData > Local > Microsoft > Windows Live Contacts. Delete all the folders with cryptic numbers and letters, but don't delete the folders with email addresses.

Restart WLM9. You should be able to sign in.
0
Tronix4 Mensajes enviados 775 Fecha de inscripción viernes, 4 de abril de 2008 Estatus Miembro Última intervención martes, 28 de octubre de 2008
17 oct 2008 a las 20:55
Hola

Desinstala el Messenger y proba con este que te doy en esta pagina

http://es.kioskea.net/telecharger/telecharger 8 windows live messenger
-1