Haz una pregunta Denunciar

Encontrar a una amiga por Facebook [Resuelto]

gabireyna 1Publicaciones martes, 16 de febrero de 2010Fecha de inscripción martes, 16 de febrero de 2010 Última intervención - Última respuesta el 2 may 2016, 06:15
Hola, necesito saber cómo contactarme con una amiga por Facebook, tengo su nombre completo.
Sigue leyendo 

Respuesta
+43
moins plus
Consulta: Cómo buscar personas en Facebook.

saludos
carmen- 27 mar 2016, 19:57
me llamo carmen
Responder
SOLEDAD- 10 nov 2015, 00:40
¿ como hago para encontrar un amigo ?
Responder
6871583991- 23 feb 2016, 23:38
hola como estas soy tu amiga luceritho
Responder
rocio h jurado mendez- 28 feb 2016, 15:38
hola elizabeht martinez soy tu hermano luis martinez
Responder
carmen- 27 mar 2016, 19:57
yo busco amigas
Responder
Deja tu comentario
Respuesta
+1
moins plus
Salutacions a vostè,

Sóc senyora Martina Omar acreditat prestador de diners, i oferir préstecs per a tothom, Necessita un préstec o el finançament per qualsevol motiu, com ara préstecs personals, préstecs comercials, préstecs d'expansió, la posada en marxa de negocis de préstec, préstec de l'educació, la consolidació de deute,? qualsevol tipus de préstec no s'interposa en contacte amb nosaltres a través de: ***@*** per a més detalls
Deja tu comentario
Respuesta
+0
moins plus
Este material que llegó a mis manos es excelente información para ayudarnos por medio de la astrología a mejorar nuestra relación amorosa ya sea porque necesitamos dar más estabilidad a la que tenemos o requerimos de una nueva relación llena de maravillosas experiencias, seducir es un arte y por medio de esta fabulosa guía http://www.universiaglobal.com/espiritualidad01.htm lo pude poner en práctica y hacer que mi vida esté equilibrada emocionalmente, aprendí a manejar una correcta información y no fue necesario que tuviera experiencia en astrología, ni en técnicas de seducción, está expresado de una manera tan simple que es fácil de seguir y así la información es absorbida por cualquier persona, realmente lo recomiendo.
Deja tu comentario
Respuesta
+0
moins plus
Hola a tots Sóc Tan Feliç Que dóna ONU Cop d'ull al meu gran testimoni de Com vaig aconseguir el meu préstec desig del Sr. José Luis Qui és el maneger de José Luis préstec Company, vull UTILITZAR ràpidament this OPORTUNITAT paràgraf Deixar Que Tot El Món SEPA de AIXÒ, am D. Carlos Bulgheronic from Buenos Aires Agentina, jo ESTAVA a la recerca de les Nacions Unides per a prestamo Inicia meu propi Negoci a Suport del meu Negoci de l'Agricultura, les Despeses, Així Que es Va posar en línia ara a la recerca de préstec Quan em vaig trobar amb alguns adj Prestadors que Fan trampa i estafat al meu pocs diners a ESE Procés del temps es va confondre ii ni més no es que Més FER, Perquè els pocs diners que Tenia amb el meu SER Dut per organismes de normalització europeus Bastardos fraudulents que es fan Trucar els prestadors de Crèdits reals, que Així un dia fidel com jo ESTAVA navegant una Través de la Internet a la recerca de Treball em vaig trobar amb alguns adj Testimonis Comentaris al fòrum d'una Don Carles, i la senyora Maria Lin en la forma en què reben el seu préstec de banc de la ciutat de l'Empresa correu electrònic: ***@***, Així Que em vaig dir a mi Mateix Que He de donar un judici ONU AIXÒ ERA Perquè jo tan espantat amb un RESPECTE El Que Els Altres van fer Prestadors a mi, Així Que me'n vaig anar al Dia vaig prendre la seva adreça de correu electrònic personal Que es trobava en aquests comentaris en el fòrum Que Així vaig entrar en contacte amb el per informar-li de Que jo eSTAVA arbitrat a el per alguns adj Clients Que van rebre Companyia Do préstec de la seva, Don Carles, i la senyora Maria lin per això, Quan Va sentir que ESTAVA molt feliç per això, per El Que mi què estic en la Companyia Adequada va assegurar On puc Rebre milles Quantitat del préstec desig, Van donar el meu El Formulari de Sol·licitud de Préstec prestatari paràgraf PRESENTAR i Retornar, TOT ho vaig fer ESO, donat que Tota la meva Informació Necessària sobre la meva, Així Que em Van donar els Termes i Condicions de la seva Companyia TOT va transcórrer sense problemes, temps sense perdre, en cap Menys de 24 hores Que ESTAVA INFORM Que el meu préstec suma de 9.000.000 vàlida de Dòlars ha Estat Registrat i Aprovat per la Junta de prestamo de fiduciari, Així Que és ESE Procés del temps jo ESTAVA tan feliç Quan em van dir Que hauria enviar-los per la Banca places disponibles, Però ESTAVA mica escèptic de Fer per el Que Li Vaig dir Que TENIM confiança i de Crec Que Aquest paràgraf prestamista- Anomenat Sr. Abraham els vaig donar Compte bancari per el Que és sorprenent Que rebut i alerta de la meva Banc Que el meu Compte ha Estat acreditat amb La Suma de 9.000.000 Dòlars pel Sr. José Luis. Així Que amb urgència enviar-ONU Correu electrònic Rebre Que Tinc la meva prestamo amb Èxit, per El Que Els meus Estimats germans i germanes Per Aquí encara A la recerca de la Companyia de Préstecs genuïna vaig a avisar-Que l'amabilitat de Posar-se en contacte amb el Sr. José Luis amb Aquest Mateix correu-e: ***@*** i Jo sé que El també l'ajudarà amb la Quantitat del préstec desig bé, enviar-les per correu electrònic Avui en dia i Vostè Serà Feliç d'haver-ho fet. D. Carlos Bulgheronic from Buenos Aires Agentina
Deja tu comentario
El documento «Encontrar a una amiga por Facebook» de CCM (es.ccm.net) se encuentra disponible bajo una licencia Creative Commons. Puedes copiarlo o modificarlo siempre y cuando respetes las condiciones de dicha licencia y des crédito a CCM.

¿Todavía no eres usuario?

¡Inscríbete, gratis y en menos de un minuto!

Los miembros obtienen más respuestas que los usuarios anónimos.

Ser miembro te permite llevar un seguimiento detallado de tus consultas.

Ser miembro te permite disfrutar de opciones adicionales.